عنوان؟!

 

*بزرگترین افسوس اینست که بخواهی اما نتوانی و به یاد آوری روزی را که

می توانستی اما نخواستی.

 

**وقتی از همه جا نا امید شدی برو توی کوه فریاد بزن که آیا هنوز امید هست؟؟؟؟؟ آن موقع خواهی شنید که هست.... هست..... هست

جمله

بیشتر مردم به پشت شیشه خودروهایشان این برچسب را می زنند :

"امروز اولین روز از بقیه عمر من است"

من ترجیح می دهم این کونه تصور کنم:

"امروز آخرین روز از عمر من است و می خواهم طوری زندگی کنم که انگار دیگر هیچ فرصتی ندارم"

 

پ.ن1: شخصیتی که جمله بالا رو گفته فراموش کردم.

پ ن.2:شادی جون ممنون

 

زمستان را تحقیر نکن ،بهار هرچه دارد از زمستان است.

نبود موضوع!

سلام...

می خواستم یه مطلب بذارم دیدم ذوق شعر گفتن که ندارم عشق زمینی هم ندارم که براش بنویسم ، عقل و دلم هم که به اونی که بالا سرمونه قد نمیده که باهاش عشق بازی کنم، بی وفایی هم ندیدم که طرفو نفرین کنم،اهل انتقاد و سیاست هم زیاد نیستم ، علمی هم ندارم که به دیگران یاد بدم.... از کپی کردن هم خسته شدم ... چی بنویسم؟...همون درشو تخته کنم بهتر نیست؟... اصلا من آدمم؟