لبیک یا پرستیژ!

سلام

تشکر میکنم از جناب پرستیژ به خاطر دعوت به یه بازی، که در ادامه میتونید بخونید.

معرفی خودم:

بانوی شرقی هستم. 19 ساله، دانشجوی مدریت صنعتی (البته دانشجو نما )و ساکن اصفهان.

وبلاگ نویسی رو از فروردین 85 شروع کردم و از آبان 85 هم این جا مینویسم.. توی اینترنت دنبال کلیپ موبایل، بازی و دانلود آهنگ و ... نبودم اما عجیب به جوک و طنز علاقه دارم. سعی کردم از اینترنت یه چیزی یاد بگیرم و البته توی زندگیم هم خیلی اثر داشته هم خوب و هم بد.

از بچگی به نویسندگی و کارگردانی علاقه داشتم و در کل عاشق هنرم و تقریبا با تمام ابزار نقاشی و طراحی کار کردم. به نظرم آشپزی هم یه هنر هست و تا حدودی هم از این هنر  بهره مندم.

با حل مسائل ریاضی حال میکم و دبیرستان هم ریاضی خوندم.دوست داشتم دانشگاه مهندسی کشاورزی بخونم اما خوب به دلیل یه سری مسائل سالی که کنکور داشتم زیاد درس نخودم البته شاید دوستان بگن که دارم تنبلیمو ماست مالی میکنم.

دوستدار طبیعت و محیط زیستم.

وقتی یه چیز جدید یاد میگیرم خیلی خوشحال میشم و از ندونستن رنج می برم. ولی زیاد اهل مطالعه نیستم، سعی میکنم تاریخ رو بخونم، آثار شریعتی، جبران خلیل جبران ، سهراب و شهریار رو کم و بیش مطالعه میکنم.

به سنت ها احترام میذارم و سعی میکنم ریشه ی هر سنت رو پیدا کنم. اهل خرافه نیستم.

انسان اجتماعی نیستم و دیر با دیگران صمیمی میشم. اکثر مواقع سعی کردم به دیگران کمک کنم و خوشحالشون کنم که البته بعضی مواقع باعث ناراحتی خودم شده و بعضی هم از این اخلاقم سو استفاده کردن.کلا امداد رسانی رو هم دوست دارم.

در کل جدی و بد اخلاقِ مهربونم! بعضی مواقع به نظر خودم بعضی رفتارام بچگونس اما بعضی مواقع نسبت به هم سن و سال هام بیشتر میفهمم.

از دروغ بدم میاد و اصلا هم نمیتونم دروغ بگم و اگه احیانا بخوام دروغ بگم تو چشمای طرف نگا نمیکنم و اصلا تابلو دروغ میگم.

هیجان رو دوست دارم و فکر میکنم که قعر اقیانوس ها و ته فضا بیشتر هیجان رو داره.

در مورد خودم خیلی چیزهای نگفته هست که چون پست طولانی میشه از گفتنش معذورم. در ضمن فکر میکنم خودم رو هم هنوز خوب نشناختم.

 

فصل مورد علاقه

بهار به خاطر طراوت و تازگیش، تابستون به خاطر میوه هاش ، اما گرماشو دوست ندارم. پاییز به خاطر رنگارنگ بودن طبیعت ، زمستون به خاطر بارون و سردی هوا

 

رنگ مورد علاقه

یاسی، آبی ، سورمه ای

 

غذای مورد علاقه

زرشک پلو با مرغ، دلمه برگ مو، الویه و جوجه کباب

نوشدینی هم دوغ ترش

در کل علاقه شدیدی به انواع سالاد و سبزیجات و میوه( مخصوصا میوه های فصل تابستون) دارم.

 

موسیقی مورد علاقه

از موسیقی خاصی خوشم نمیاد.  (مثلا بعضی آهنگ هایی که به سبک رپ خونده شده رو دوست دارم اما بعضی هاش زیادی خشن هستن)

یه آهنگی که شعرش معنی داشته باشه و به آدم آرامش ببخشه رو دوست دارم. و از بین خواننده ها هم هر کی خوب بخونه (شعرش معنی داشته باشد)  اما استاد بنان، فرامرز اصلانی، معین و امید رو دوست دارم

 

بد ترین ضد حالی که خوردم

دانلود یه فایل تا 99% و قطع شدن اینترنت.

افتادن از یه درس با نمره 9/75 (البته فکر نکنید من بچه ی درس نخونی بودما، این اولین و آخرین تک زندگیم بود، که البته تک ماده کردم!)

 

ناشیانه ترین کاری که کردم

کلا من آدم محتاطی هستم و وقتی میخوام یه کاری انجام بدم تمام جوانبشو در نظر میگیرم(توی دنیای واقعی که این جور بوده) برای همین کار ناشیانه فکر نمیکنم داشته باشم اما اگه کار ناشیانه رو خراب کاری و تمیز کار نکردن معنی کنیم چرا یه بار رنگ شناسی قرار بود یه دفتر تهیه کنیم که خیلی نا مرتب درستش کردم چون وقت کم داشتم.

 

بهترین خاطره

بهترین خاطره ها رو ایام عید دارم که در کنار خونواده ام و میریم مسافرت و خیلی خوش میگذره.البته تابستان 86 هم یکی از بهترین ایام عمرم بود . روزهایی هم که با خواهرم و دوستم ، میگیم و میخندیم جزو خاطرات خوبم هست (باید توی فضاش قرار بگیرید تا بفهمید ما چه جوری میخندیم)

بدترین خاطره

سعی میکنم خاطرات بد رو به یاد نیارم چون وقتی به یادم میان میخوام سرمو بکوبم به دیوار.ولی شاید بد ترین خاطراتم توی زمستان 85 رقم خورد.

 

کسی که دوست دارم ملاقات کنم

کس خاصی نیست که اونقدر تشنه دیدارش باشم. البته دوست دارم یه روز یکی از دوستامو و دوستان وبلاگ نویس و مجازی رو توی یه جمع ملاقات کنم.

 

کسی که دوست ندارم ملاقات کنم

با اینکه آدم کینه ای نیستم اما اگه از یه نفر بدم اومد دیگه بدم اومده و یه فرد مسنی هست که اصلا دوست ندارم چشمم توی چشمش بیفته.و یه نفرم هست من بهش بدی کردم و از دیدنش خجالت میشکم و برام عذاب آوره.

 

برای کی دعا میکنم

برای سلامتی خونوادم. بعضی افراد فامیل ،موفقیت دوستام و اینکه خدا هرچی به صلاح خودم و دوستامه بهمون بده.

 

موقعیت من در ده سال آینده

خوب ممکنه اون زمان شاید تازه بخوام ازدواج کنم ، نه حالا جدا از شوخی استاد دانشگاه و همین طور با یکی از دوستام گلخانه داریم.(البته اگه همسرم با کار کردن مخالف نباشه! که اگه بود هم یه جوری باید سازش کنیم با هم!)

 

دعوتی های من

آبگوشت، ساحل آراز، کلاهزرد و فریاد بی صدا البته از لینک دوستان هرکی دوست داشت شرکت کنه.

امیدوارم مثل دفعه قبل نشه و این دفعه دوستان احترام پسند باشن و دعوتم رو قبول کنن. البته شاید دوست نداشته باشن شرکت کنن.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شیوا از اصفهان سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ

اولش خوب ولی بعدش بی مزه بود

خاطره چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

حالا چرا دانشجو نما؟!

ریاضی دوست داری؟ پس در مدیریت باید موفق باشی
هنر هم خوبه کارهای هنریت رو بگذار ما هم ببینیم

سلام
چون تقریبا فعالیت مفیدی توی دانشگاه ندارم!

ابی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.montazerbash.blogfa.com

سلام خوبه والا منم یه کم از خودم بگم ها

چی می گی ها

پرستیژ سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://iran-o2.blogsky.com

سلاااااااااااااااام بانو.....
میدونم یه کم دیگه خیلی خیلی خیلی زیادی دیره! ولی مرسی از لبیکت!...
راستی من نفهمیدم جدی و بداخلاق مهربون دقیقا یعنی چه جوری؟؟!! ;)
رنگهات رو هم پایه ام! آخ آخ گفتیا!! منم همچین ضدحالی خوردم.... تا 99% رفته و قطع شدم! خدایی آدم جوش میاره خصوصا اگه براش مهم هم باشه.... حالا اون زمان من اینترنت کارتی هم داشتم، تا 99 رفت قطع شد و کارتم هم تموم شد!! حالا خودت حال منو حساب کن چه جور بوده....
امیدوارم به اهدافت در سالهای آینده برسی و همیشه موفق باشی عزیز...
بازم مرسی از اینکه دعوتم رو قبول کردی.

سلام
بد اخلاق مهربون یعنی این که در ظاهر بد اخلاقم اما مهربونم و نشون نمیدم!

معلم راهنما چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ http://rahnamamoalem.blogfa.com/

سلام وب پر باری دارید وآهنگ انتخابی شما هم دلنشین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد