سالروز درگذشت عارف آب و آیینه

 

زندگی...

زندگی رسم خوشایندی است

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ,

پرشی دارد اندازه عشق.

زندگی چیزی نیست, که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود

زندگی جذبه دستی است که می چیند.

زندگی نوبر انجیر سیاه, در دهان گس تابستان است.

زندگی, بعد درخت است به چشم حشره.

زندگی تجربه شب پره در تاریکی است.

زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد.

زندگی دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیماست.

خبر رفتن موشک به فضا,

لمس تنهایی ماه

فکر بوییدن گل در کره ای دیگر,

زندگی شستن یک بشقاب است.

زندگی یافتن سکه دهشاهی در جوی خیابان است.

زندگی مجذور آینه است.

زندگی گل به توان ابدیت,

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ها,

زندگی هندسه ساده و یکسان نفسهاست.

هرکجا هستم, باشم, آسمان مال من است.

پنجره, فکر, هوا, عشق, زمین مال من است…

سهراب سپهری

نظرات 5 + ارسال نظر
علی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

سلام یاسی جان

وای چه خوشگل شده اینجا.

خبر نداده بودی وگرنه حتما واسه خونه نوییت کادو می آوردم.شرمنده دست خالی اومدم.

بازم تبریک.

شاد باشی

علی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://faryadnameha.blogfa.com


با یه پست جدید به روزم.افتخار هم صدایی می دی ؟

منتظرتم

شاد و پیروز باشی

حرفهای جوانی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام پارسال دوست امسال ........
تغیرات مبارک من آپ جدیدی داشتم آمدم خبربدم
نمی دونم سیستم هات درست شدند یا نه . اگر .... اما نه
درسهات سنگین وقت بسیارکم امیدوارم سال جدیدرا با شادی شروع کرده باشی موفق باشی

پسرک یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://goblet-tear.blogfa.com

عزیزم عالی بود
وبلاگت بیسته
به کلبه ی تاریک منم سری بزن
منتظر حضور نورانی و سبزت هستم

××××××××××××××××××××××××××××××××

اگر کلید قلبی رو نداری قفل نکن. به چشمان کسی نگاه نکن اگه دروغ خواهی گفت.به کسی سلامی نده اگه خداحافظی در پیش است.دست کسی را نگیر اگر رها خواهی کرد.به کسی نگو دوستت دارم اگر دیگری در فکرت هست
[گل]

مهرداد سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://mehrdad-boreiri.blogfa.com

salam. be shoma dost aziz khoshhal misham be bloge man sar bezanid....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد