خساست؟!

 

خدا دو تا خسیس رو جفت نکنه!

 یه روز من و شادی کلاس داشتیم و هر چی توی استگاه اتوبوس ایستادیم اتوبوس نمی یومد ما هم دیرمون شده بود و از اون جایی که هر دوتامون خسیس تشریف داریم دلمون نمی یومد با تاکسی بریم (بنزین هم که سهمیه بندی شده ، دیگه بدتر)

مجبور شدیم پیاده گز کنیم .

خلاصه بعد از این که کلاسمون تموم شد، هر دو داشتیم از تشنگی و گرما می مردیم ولی هیچ کدوم دلمون نمی یومد اون یکی رو یه بستنی مهمون کنیم! برای برگشتن هم با اتوبوس اومدیم ولی هیچ کدوم دلمون نمی یومد بلیط اون یکی رو حساب کنیم(نیست هر روز کلاس داریم به همین خاطر اگه بخواهیم بلیط اون یکی رو حساب کنیم ور شکست می شیم!)

یه کافی نت داریم که به ازای هر 8 ساعت اینترتنی که اون جا استفاده می کنیم، یک ساعت رایگان در اختیار ما قرار می ده ، فکر نکنم کسی فیش ها ی کافی نت رو جمع کنه ، اصلا فکر نکنم ملت روشون بشه که یک ساعت مجانی برن اینترنت استفاده کنن! کلاسشون می یاد پایین!اما  از اون جایی که من و شادی دنده پهن و  مفت خور هم هستیم ، فکر کنم فقط ما فیش ها رو جمع می کنیم و می ریم اینترنت رایگان استفاده می کنیم!

فکر کنم که دیگه مدیر کافی نت همین روز هاست از دست ما ور شکست بشه و جل و پلاسش رو جمع کنه و بره یه جای دور!!!!! اون وقته که من و شادی بگیم خداحافظ دوران مفت خوری و دق کنیم!!(شادی بیشترمی میره!!!)

شادی می گه: اهل خونه می دونن من خسیسم به همین خاطر منو شکنجه ی روحی می دن ! پول می ذارن توی کیفم من هم ذوق می کنم که بابام برام  پول گذاشته اما بعد میان پول رو ازم می گیرن!

داداش من هم از خساستم سوء استفاده می کنه، به من می گه یاسی تو به من 2000 تومن بدهکاری هرچی می گم نه ، هی اصرار می کنه و می زنه توی سر و صورت خودش و میگه خدا از روی زمین برت داره که پول من رو نمی دی!!! من هم اعصابم خرد می شه و می گم باشه من بهت بدهکارم اما اون قدر تا حالا بهت پول دادم که این 2000 تومن در برابرش هیچیه. اون وقته که همه ی اهل خونه با چشم های گشاد شده و دهانی که از روی تعجب 40 گز بازشده، به من نگاه می کنن و  این جاست که داداشم بهم میگه تو  یه بار100 تومن هم به من ندادی برم یه بستنی بخرم !!!!!!!

یه چیزی، این صبا که از من و شادی هم خسیس تره !!! دلش نمی یاد 1 ثانیه اینترنت به آدم بده!!! بهش می گی پول داری به من قرض بدی؟ می گه: نه، می گم :بگو دارم و نمی خوام بدم، می گه: آخه قرض های تو بلا عوضه!!!

تازه این  برای یه خسیس و مفت خور، مثل من لذت بخشه که یه بار اشتباهی یه ساعت اینترنت از صبای کنس برداشتم ! حالا هرچی من قسم و آیه می خورم باور نمی کنه که من حواسم نبود، عربده می شکه و می گه مفت خووووووووووور! یاد اون 1 ساعت که میفتم می سوزم ( البته صبا خیلی التماس کرد من این جا ننویسم که عربده می کشید، هی می گفت دستتو از روی کیبورد بردار ، کیبورد ماله باباست، بابا پولشو داده! اما موفق نشد یعنی نفس خبیث من بهم اجازه نداد که ننویسم.) (صبا جووون حالا ببین می تونی این اینترنت رو به کامم زهر کنی یا نه؟ )

خلاصه این که من و شادی ( از همه مهم تر صبا) خیلی داریم توی این گرونی زجر می کشیم ! هی باید پول خرج کنیم! و اگه بخوام از خساستمون بگم اندازه ی یه شاهنامه می شه!

 

پی نوشت

1) -باشه صبا جون، منو کشتی،آی ملت ، من شوخی کردم ،صبا عربده نمی کشید!!!!!!!

2- داغ دل برادرم با خوندن این پست تازه شده و برام علامیه پخش کرده که شاید توی پست بعدی گذاشتمش.

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
چی چی پشت سر من گفتیییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

من خسیسم ؟من؟؟؟؟؟؟؟؟ من؟؟؟؟
بر منکرش لعنت ها ها ها ها ها ها ها

سلام
نگو خسیس نیستی که هیچ کس باور نمی کنه!!!!!!

علی سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://sahel7.blogsky.com

salam yasi joon,tabrik migam khedmatetoon shadidan,ey kash mitoonesti ye class vase manam bezari ke injoori velkharji nakonam,midooni hichvaght nemidoonam cheghadr pool too jibameh,rasti shahrieye class chande?ba ma roo hesabe doosti kamtar hesab mikoni dige,mehraboon be manam sar bezan khoshal misham

سلام
باری خسی بودن کافی همیهش به خودت زجر بدی و چیز های مورد علاقتو نخری و چیزی نخوری!!!!!!!!!!!!!
شاد باشی

رضا سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.خوشحال می شم مثل همیشه که بهم لطف داری بهم ی سر بزنی .من آپم

سلام
چشم وقت کردم میام

ebi چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.montazerbash.blogfa.com

salam khobi khondamesh vali hichi az in dastanet nafahmidam yas chon saro tah nadasht vali bahal bod vali in ke shoma zerangit kartaro jam mikonid zerangiye inghadam behesh nago khasis ok moraghebe khodeton bashid webetam khoshgel shode makhsosan balash haji by

سلام
ما هم زرنگیم هم خسیس در ضمن اون خودش بلده از خودش دفاع کنه

صبا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ

مفت خوووووووووووووووووووووووووووور

کنسسسسسسسسسسسسسسسسس

صبا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.saba86.persianblog.com

سلام
زیبا می نویسی
موفق باشید

ebi پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.montazerbash.blogfa.com

salam ikiyosan to chera behet bar khord to chera khodeto migiri mage toro azyat kardam omdam beam up kardam didam javabamo dadam hala har jor eshghete mikhay biya sar bezan mikhay naya by inam begam to manzore mano bad bardasht kardi manam javabeto dadam bad akhlagh by

سلام
بابا شوخی کردم
تو هنوز منو نشناختی به هر حال اگه ناراحت شدی معذرت می خوام

ebi پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.ebijok.blogfa.com

salam khobi madar moghadas ebijoko barat up kardam biya behesh sar bezan nazar bede ok by

فرهاد شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام
اگر من گفتم که نظر ندی معذرت می خوام
منظور من به طور مشخص همون نظرات بی محتوا بود. گفتم اگر می خوای اینطوری نظر بدی نده. اگر درست بنویسی من هم درست می خونم.
امیدوارم دوباره بیای
من بازم معذرت می خوام. دوباره بیا. حتما بیا. زودتر بیا.
اما نظر بده. نظر واقعی خودتو.
خداحافظ تا وقتی که دوباره نظرتو تو وبلاگم ببینم.

سلام
من باید از شما معذرت خواهی بکنم
باشه میام
شاد باشی

پگاه پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ http://bikhiyal9.blogsky.com

سلام تو جدی جدی میری به خسروی فیشارو میدی؟

اولا سلام
اره می رم به جون تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد