خدایا با من حرف بزن

کودک نجوا کرد خدایا با من حرف بزن.

مرغ دریایی آواز خواند،کودک نشینید.

سپس کودک فریاد زد:خدایا با من حرف بزن.

رعد در آسمان پیچید اما کودک نشنید.

کودک نگاهی به اطرافش انداخت و گفت:خدایا بگذار ببینمت.

ستاره ای درخشید ولی کودک توجهی نکرد.

کودک فریاد زد خدایا به من معجزه ای نشان بده

و یک زندگی متولد شد اما کودک نفمید

کودک با نا امیدی گریست

خدایا با من در ارتباط باش بگذار ببینمت

بنابراین خدا پایین آمد و کودک را لمس کرد

ولی کودک، پروانه را کنار زد و رفت ...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
برای دوست دخترا و دوست پسرا یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://dvp.mihanblog.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
ایام خوشتان را تبریک می گویم برای گرفتن یادگاری به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
به علت حجم بالای عکسهای آموزشی ما شمااول تمام صفحه های اینترنتی را ببندید و دقیقا 5 دقیقه صبر کنید تا وبلاگ ما لود شودخیلی خوشحال می شوم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع

gaw سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.montazerbash.blogfa.com

salam khoshal shodam ke webetona didam matalebet gashange ey wal jaleb bod haji by

سارا دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://saraiut.blogsky.com/

سلام
نمی دونم چرا ولی حس می کنم شما رو میشناسم
حسم بهم می گه تو یا مائده ای یا یکی از دوستاش
درسته؟

با با مائده کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد