سلام

اسم وبلاگو عوض کردم چون عاشق سی و سه پلم مخصوصا تو چند وقت اخیر بیشتر سی و سه پلو دوست دارم.

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.markazemaghale.blogfa.com/

سلام.خودت می گی بیا بریم رو پل قدم بزنیم بعد بهونه میاری؟

سلام
منظورت چیه؟

منصور سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ق.ظ

اولا معلوم کجایی بعد گویا با یکی رفتی سی وسه ل که خیلی خوشت امده نه؟

سلام
نخیر من زمستون های سی و سه پل رو دوست دارم

zakhar جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ

salam na man mikham bedonam chera khoshet omade to in moghe az 33pol khoshet omade baram tozih bedeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

salam man yeh bar ham tozih dadam keh az paeez 33 pol khosham miyad makhsoosan moghe ghoroob aftab

مینو جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام : بابت مرگ وبلاگ شش ماهت بهت تسلیت میگم.
امیدوارم وبلاگ جدیدت پر رونق و پا بر جا باشه .

saman ahriman شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ

salam khobi man bayad bedonam chera az33pol khoshet omade man bazam miyam miporsam azat ok
bazam miyam welet nemikonam age nafahamam

عبدالله جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی
خیلی وبلاگ عالی داری
خوشم اومد
بازم از این کارا بکن
من منتظر جوابت می مونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد