در آغاز خط هستم و با نام او که نتواستم درکش کنم که حس می کنم دیگر از دست من خسته شده است اما باز هم از او می خوام که دست مهربا نی اش را بر سر این بی نوا بکشد با تو هستم خدای خوبم، می خواهم از نو شروع کنم ،می خواهم از این به بعد بنده ات باشم و تو خدای من،می خواهم از این به بعد همه جا با هم باشیم البته تو مهربانم که همیشه خیلی نزدیکی ،همیشه باقی،اما من رفیق نیمه راهم و تو را نا دید می گیرم ،تو را به دست فراموشی می سپارم اما دوست دارم دوستی مان را از نو آغاز کنم دوست دارم این دفعه با دفعات قبل فرق کنه دوست دارم تو عزیزم کمکم کنی تا بتوانم تا آخر خط با تو باشم.

خدای خوبم می دانم آدم بد قول هستم اما می خواهم بهت قول بدم که این دفعه با تو باشم و تو همچنان که تا الان با من بودی با من بمانی و با هم صخره های زندگی را بپیمائیم صخره های که اگر با هم باشیم من از افتادن از ان ها باک ندارم.

خدای خوبم کمکم کن تا همیشه با تو بمانم                   آمین

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.sahelearaz.blogfa.com

سلام یادت باشه همیشه یکی اوون بالست که موظبمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد